Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Karin - 6 mars 2007 17:23

Jag har inte varit här på jätte länge. Har mycket och göra nu i skolan osv. Men jag överlever, längtar till nästa lov så jag kan få ta det lugnt ett tag. Sover knappt ingenting nu för tiden, det är lite trist! Det har hänt väldigt mycket sen jag senast skrev, vilket var längesen!Jag mår fint och jag hoppar runt som jag brukar. Och jag har köpt nya fin fina byxor! :D Lägger upp bilder på lite olika ställen, jag har länkat några utav dom på min presentation..Just nu så sitter jag bara och väntar på att jag ska få en avi till posten, för jag har beställt en massa saker från takidas hemsida: www.takida.seSå jag läääängtar! Jag borde få mina saker imorgon, det låter rimligt eftersom jag beställde sakerna i söndags. Iiiih, sen kommer jag gå runt i min tröja och lyssna på mina skivor för fullt! <3Och det kommer i år, igen! Jag ska dit. Jag ska dit!! :)Har blivit sjukt galen i takida (i försig har jag varit det mest hela tiden!!) men jag tror jag har blivit mera galen i dom nu.Vi har redan gjort svenska nationella prov, dom är snart över. Sen har vi "bara" engelska och matte kvar.. Jag tror jag smäller av! Jag känner bara hur allt kommer emot mig och jag kan inte stoppa något utav det.Men jag har överlevt än så länge så det borde gå bra.Jag ska försöka skriva mer här! Jag har bara så lite tid mest hela tiden. Men som sagt, jag ska försöka!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards