Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Karin - 17 januari 2007 15:16

Idag så skulle jag slutat vid 15:45 men eftersom min sista lektion inställdes pga gymnasiesamtal och grejer. Så nu är jag hemma och min stora syster har bakat, och det känns jag ändå hit så det skriker i min mage :/ jag ska nog snart gå ner och se om jag kan få i mig något. Har ändå ätit rätt mycket idag, frukost, lunch och frukt =) men om man tränar så gör man. Och om 3 dagar så åker jag till fjällen :) med skolan, det ska bli riktigt kul! Så på lördagkväll 22:45 så bär det av. Jag kommer inte sakna denna hålan, ibland blir jag så jävla trött på hela skiten. Och nu funkar mina linser som dom ska också, jag blir fettglad över det! Och nästa vecka då jag är i fjällen så ska jag ringa Markus såklart, bland annat :) Och Camilla =) pratat med Markus i 1 år nu så nu ska vi äntligen prata. Och likadant med Camilla, den 17 februari så har vi pratat i 1 år. Jag är lycklig. Dessa är några utav mina bästa kompisar. Jag blir så fruktansvärt glad och lycklig!Plus att jag får åka snowboard igen <3 iiiiiiiih! Jag längtar längtar längtar! :) ska börja packa lite idag, lägga fram kläder och lite så.Men det blir nog bara bra. Måste öva på min spanska idag också, för jag hinner inte imorgon.Men men! :) Nu ska jag lägga upp en bild på mig, men jag har ändrat lite och grejat, och jag gillar inte att den blir så stor! :O Grrrr.. Men jag ska fixa det, jag lovar.Och om ni vill så kan ni kolla på andra sidor där jag har tagit in lite fotografier som jag tagit:http://kakflingan.bilddagboken.sehttp://kakflingan.deviantart.comVar snäll och säg vad ni tycker! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards